Virtuális call center


Optimalizálja Cége call center tevékenységét a DigitaLink Virtuális Call Center szolgáltatásával!

Teljes körű szolgáltatást biztosító szoftverrel és az igényei szerint meghatározott, akár a későbbiekben rugalmasan alakított operátorszámmal dolgozunk.

Felhő alapú szolgáltatásunk igénybevételével Ön call center üzemeltetésben több éves tapasztalattal rendelkező munkatársaink szakértelmét, folyamatos figyelmét, tanácsait is élvezheti.

Nincs szükség bonyolult rendszerhasználati ismeretek elsajátítására, így akár pár napon belül indíthatja call center tevékenységét.

Ügyfelünk elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezért mindent megteszünk, hogy a munkánkkal az Ön eredményességét növeljük.

Milyen előnyöket élvezhet szolgáltatásunkkal?

  • call center tevékenység gyors elindítása, optimalizálása
  • költséghatékonyság növelése
  • több idő, koncentráltabb figyelem a fő tevékenységére
  • szakértelem a munka koordinálásában
  • rugalmasság az operátorok számában.

 

Áraink:

Call Center Basic

40 eFt/-hó-tól

  • 1-5 fő call center operátor
  • IVR beüzemelés
  • ingyenes betanítás
  • részletes statisztika
  • folyamatos nyomonkövetés
  • saját választható telefonszám

Ajánlatot kérek

Call Center Prémium

110 eFt/hó-tól

  • 10-15 fő call center operátor
  • IVR beüzemelés
  • ingyenes betanítás
  • részletes statisztika
  • folyamatos nyomonkövetés
  • saját választható telefonszám

Ajánlatot kérek

További díjak:

Egyszeri beüzemelési költség:

Call Center Basic: 20 000 Ft Call Center Medium: 20 000 Ft Call Center Prémium: díjmentes

Hívásköltség:

Bruttó percdíjak Minden időben
Hálózaton belül   3 Ft  
Helyi hívás   10 Ft  
Belföldi hívás   12 Ft  
Mobil hívás   38 Ft  

Elérhetőségünk

Telefon:+36 1 353 6666
Fax:+36 1 890 0891
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Címünk: 1138 Budapest, Váci út 168/A.


 

 

      

 

Több idő és koncentráltabb figyelem a versenyelőnyt
biztosító tevékenységre.

Mi ebben tudunk segíteni.